CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

...my sweet name,,,

..wElcOmE 2 mY PaGe..

...sOMeThInG AbOut Me..

My photo
arau, perlis, Malaysia
lahirkan sebgai sorg insan bernama sha..melihat dunia pd 1 nov 1990.tepat jam 7.20 pg..ank gadis kpd pasangan bhgia en sheran n pn zaikiah..merupakan ank gadis yg ke 2 dengan nama panggilan "angah"..sorg yg happy..n sk berkawan..

..my birthday countdown..

Tuesday, October 13, 2009

kenapa..

kenapa...d saat aku perlukan sseorg aku nobody knows...
knp...xde org mmpu memahami perasaan aku..
knpa...sems ni terlalu byk masalah..
knp..dsaat aku ignkan seorg teman...ia masih berlalu pergi
knp..d saat aku sdh aku xmmpu menahan air mata..
knp...aku masih mahukan bnde yg blum pasti..
knp....dstp kali aku bertanyakan driku..aku xmmpu untuk mjwb..
knp...aku sndri xmmpu memahami perasaan aku ..
knp..bgtu byk soalan yg timbul dlm dri aku..
knp..sume ni terlalu complicated buatku...

ya allah....aku menyatakan ini bukanlah sebuah keluhan ..tetapi engkau berilah aku kekuatan agar aku bisa menahan segala dugaan darimu ya allah..aku hanya inginkan ketenangan...jika itu takdirmu..aku akur dan redha...ssghnya aku tahu..hanya engkau yg layak menentukan yg terbaik buat dri aku...

0 comments: